Svenssons imorgon

Istället för att gå ut på juldagen och trängas med alla andra Sundsvallsbor och göra av med massa pengar vi inte har, så ska jag och Baby ut imorgon en liten sväng istället. Alla ställen med entré är uteslutet så det blir med 99.9 % säkerhet Svenssons. Vi hoppas att vi kan lyckas samla en liten styrka med vänner, vore kul! Jessica kommer från Åre imorgon så jag hoppas hon är pigg nog att gå ut en liten sväng!

Det gick bra i JKPG allting. Nu är förrådet tömt vilket är kanon då vi ska flytta ut på riktigt sen i januari. Nu får man ju verkligen en överblick över allt som ska packas, geschwint!

Såg på MTVs Virgin Diaries igår. Förstår att föräldrar kan uppleva programmet som magstarkt och chockerande men vad tjejerna snackar om ÄR vad 16-åringar pratar om. Sen att göra det i TV är väl lite knepigt kanske? Och som Baby sa: kan kamerateamet möjligen pressa de medverkande tjejerna att bli av med oskulden fast de kanske inte vill? Could happen, som vi brukar säga!

Igår såg jag även hela säsong 1 av O.C. på dvd. (Bara 20 spänn på McDonalds!) Jorå, sex timmar tog det! =) Haha, helt sjukt, jag som brukar somna vid 22 framför TV:n, men å andra sidan har jag alltid haft en förkärlek till High School-genren.

OC, MCDonalds och MTV....Hur gammal är jag, 16? =) Dags att lägga av innan jag börjar prata om Britney och Paris nyfunna vänskap, som förövrigt är skitkul, go Britney, we wan't you back!!

Kläder: Svarta Nikemys (Babys), svart t-shirt, vitt linne
Humör: Bra, kul med lite krog imorgon!
TV: Har okoncentrerat tittat på Cityfolk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback