Lägenhetstitt, igen!

Ikväll bär det av mot Södermalm, till den lägenhet vi var intresserade av i början!! Den har varit på visning för andra men inga har nappat så då är det en ny grupp som får chansen nu. Vi ska titta ikväll som sagt, helt privat med nuvarande hyresgäst. KUL!! Hoppas verkligen på det! Vill ha en egen bas med Baby nu!

Jo, jobbet har känts lite bättre idag. Inget sålt men jag känner att jag fick presentera produkten ordentligt och att jag fick "träna" på så sätt iaf. Min chef verkar ta det hela med ro; "efter regn kommer solsken" var hans kommentar. Skönt med en snäll och positiv chef! Jag ska också bli snäll och positiv. Haha, vad har jag att klaga på egentligen. Jag är frisk, har tak överhuvudet och mat på bordet.

Tig och va glad! =)


Kommentarer
Postat av: josefine

Ja men det är så med den branschen, tänk på möten som träning. Det är när du kan svara på alla frågor o komma med snabba argument i sömnen som du kommer tjäna cash =) Som min chef en gång sa: Man behöver ha ryggsäcken full, skitfjantigt tyckte jag men det är sant! Jag håller på dig!!!!

Postat av: Maria

Hej! Å hoppas hoppas att lägenheten blir ER! Skönt att det känns lite bättre med jobbet nu, att sälja är nog inte så lätt som man kan tro, krävs säkert mycket tränign och erfarenhet! Men du grejar det! Ja vi ses absolut i Bölom bland tomtar och glögg=)

2006-11-28 @ 19:39:42
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: elinis

Härligt att läsa att det känns bättre idag! Det kommer bli toppen! :D Nu, back to ugly betty!! KRAM

2006-11-28 @ 20:19:22
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Linda

Hej Lina!
Har fattat att det verkar krävande ditt jobb, men jag vet ju att du är en duktig "talker" så jag är övertygad om att du kan charma alla dina kunder till att köpa massor av dig...:) Jag hejar på dig! Och med lite träning som du själv sa...
Lycka till!

2006-11-29 @ 16:14:59
URL: http://livetilidkoping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback