Mörkhårig

Efter lite beslutsångest över huruvida jag skulle vänta och helt enkelt stå ut med utväxten tills jag har råd att slinga igen eller färga allt mörkt själv så blev det som ni förstått det senare tillslut. Jag ska villigt erkänna att jag fick en smärre chock då jag torkat håret med handduken (och hade den klassiska "trollfrisyren") och fick se ett svart stort burrigt hår. Iiiihhh!! Jag ropade på Pontus som skrattade och lungt sa att "jag sa ju det, mörkbrunt blir ju svart". Men, men...! Jaha, lika bra att ta fram den svarta Isadoraskuggan och börja lyssna på Broder Daniel igen då, tänkte jag. Men då jag kammat ner det och tittat på det en stund så kändes det mycket bättre. Efter att ha sminkat mig så att ögonbrynen någorlunda matchade håret så tyckte jag faktiskt att det var riktigt fint och det tycker jag fortfarande! Så ingen säger något annat, ok...? :0)

117692-61

117692-62


Kommentarer
Postat av: joss

jättefint! haha trollkortet va sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback