7256 kronor

...Ramlade in på våra konton igår. Tack CSN! Det är alltid skönt då studiestödet kommer, även om vi har upptäckt att vi har mer pengar kvar i slutet av månaden den här terminen än de senaste sex. Det beror enbart på att tjejerna inte bor här längre och utan dom är det helt enkelt svårare att göra av med pengar. Då vi gick MKV fikade jag ju upp säkert en tusenlapp i månaden, vilket jag inte ens kommer i närheten av nu. Men jag och Pontus är ändå väldigt bra på att göra av med pengar och vi gör det gärna tillsammans! Vi är ena riktiga mysmongon, som Pontus brukar säga! I går var ju planen pasta carbonara och jogging men det ändrades raskt till restaurangbesök på Twin City och bio! Okonsekvens helt i min smak! =) Åt en som alltid kalasgod hamburgetallrik med avocadoröra, coleslaw och massa annat onyttigt. Och som om inte det vore nog så avslutade jag hela middagen med en banana split! Efter middagen såg vi "Djävulen bär Prada", helt ok men inte sådär superskoj. Alla som har sett "En prinsessas dagbok" behöver ju kanske egentligen inte se den här filmen då det handlar om exakt samma sak, förutom att massa snajsiga kläder visades upp hela tiden i den här filmen.

Jag blev klar med hemtentan igår och det känns bra. Tror att jag lyckats fått ur mig det läraren efterfrågar och att jag lyckats förklarat mina tankar någorlunda klart. Nu är det alltså ren och skär tentaplugg som återstår. Så himla trist att läsa, läsa och läsa. Men det måste ju göras det med...

Kläder: Jeans, vitt linne, svart v-ringad tunnstickad tröja, bruna stövlar, brun skinnjacka
Humör: Lättad att en tenta är avklarad
TV: CSI Miami, går det fortfarande?

117692-32

Kommentarer
Postat av: joss

va söta ni är!!!tycker du ska shoppa jeansshortsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback