Bibelshopping!

Ska snart ner på stan för att shoppa en bibel. Haha, känns inte så superkul men det är vår kurslitteratur så....Vi har en bibel, men den är i källaren någonstans och jag orkar inte på något sätt leta reda på den. Har dessutom hört rykten att man kan få gratis biblar hos Erikshjälpen....Ska kolla upp det, annars kan man ju få köpa en för en billig penning kanske iaf. Eftersom jag har ett mission (haha) så ska jag blogga mer då jag kommer tillbaka från stan. Då ska jag även lägga upp bilder på de kläder jag anser kunna platsa på en anställningsintervju, så får de som kan finna det på något sätt lite ntressant säga sin mening. Haha, jaja. Inget känns klockrent men det får duga!

Fortsättning följer!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha låter spännande
;)

Postat av: elin

haha, hoppas bibelshoppingen gav utdelning! Spännande att se lite outfits sen! Jag känner igen det med fiskelina till julstjärnan, det var ett jäkla pysslande med det hos oss ifjol åxå! Jag såg så fina på indiska igår men jag höll hårt i plånboken och tänkte på att vi faktiskt har pappstjärnor hemma!
på återhörande!

2006-10-31 @ 13:57:08
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: elin

eller ska man säga återskrivande/läsande? :)

2006-10-31 @ 13:57:41
URL: http://elinis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback