Hemma från skolutflykten

Haha, ja även om man går på högskolan så får man göra skolutflykter! Jag läser ju 20 poäng samhällsvetenskapens grunder och just nu är det geografi vi läser, så i två dagar har vi nu föjt Nissan från mynning till hav. Haha, det var faktiskt rätt skoj, vi hade Halmstad som område och vi fokuserade på hamnen och lärde oss faktiskt en hel del. Var kul att se Halmstad, har aldrig varit där. Vi åkte ut till Tylösand också men det blev jag inte så imponerad av faktiskt. Måste ju bli sjukt trångt där på sommaren. Tranviken gånger 100 liksom =) Igår jobbade vi hela dagen på våra "stationer" och idag redovisade vi så det blev ganska mycket bilåkande idag men skönt att ha varit utomhus en del ändå! Snart ska jag gå hem och duscha, kanske ska köpa Klick på vägen och bara dega i soffan hela kvällen. Pontus är i Köpenhamn och kommer inte hem förrän på söndag...Lite trist men just ikväll känns det ändå rätt skönt att bara få vara själv, och slippa kriga om TV-dosan! Haha, det är ju alltid jag som får bestämma, men skönt att slippa ha dåligt samvete för att jag tvingar Pontus att se dokumentärer om världens största penisar och andra högintellektuella program.


TV: Precis hela kvällen! Det som är planerat är filmen Don't say a word
Kläder: Precis hemkommen från skogen så fleecetröja, gröna grova byxor och ecco "walkingskor". Senare blir det mjukisshorts och linne!
Humör: Bra, känner mig avslappnad och lugn

Kommentarer
Postat av: Pontus

This is Køpenhamn calling! Kul att det var kul i skogen! Och passa på och njut av TV-dosan, kanske ær något bra att se på søndagkvæll då jag kommer hem - kanske en krigsfilm rent utav? ;0) Nu ska vi snart få mat hær i Danmark, Thaikæk, så det blir sækert bra. Syns imorgon! Puss

2006-10-14 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback