Snyggt mysmongo?

Som utreddes i förra inlägget så är jag och Pontus riktiga mysmongon. Detta resulterar ofta i att vi (ok, jag jämt, Pontus oftast) kastar av oss våra "skolkläder" så fort vi kommer hem och sätter på oss myskläder som oftast består av mjukbyxshorts, mjukbyxor, linnen, slitna svea-tröjor....Mysigt men inte speciellt snyggt...Jag vill hemskt gärna ha sköna men snygga mysläder. Var inne på nelly.se och kikade och hittade då ett par jeansshorts med stört låg gren. Var ju inne i sommar och de ser ju onekligen sköna ut. Då jag redan nu ofta lofsar omking i mjukisshorts inomhus så kan man väl kanske lika gärna ha jeanshorts? På ett sätt känns det onödigt att lägga pengar på myskläder men det är ju rätt dumt egenltigen med tanke på hur mycket tid jag spenderar i myskläder!? Vore ju kul att få vara ett snyggt mysmongo kanske....?


Kommentarer
Postat av: elin

Jag o f är likadana, det är ju underbart att ha på sig myskläder!! Förra sommaren hade jag ett par jättefula slitna svarta mysbrallor som var så sköna och inslitna, f hatade dem. Han köpte tom. ett par lindebergmysisar åt mej, tror du jag använder dem? Nej! Jag går bara i mina jättefula men ack så sköna älsklingsbrallor!

Postat av: Jeanette

Får man vara med i mysmongoklubben? :) Jag hör också till dem som byter om så fort jag kommer hem, till myskläder! Vad beror det på, att så fort man kommer innanför dörren blir de "vanliga" kläderna obekväma?! Tyckler gott man kan lägga lite pengar på fina myskläder om man nu bär det ofta! :)

2006-10-27 @ 19:55:44
URL: http://vardagsdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback