Sverige runt!

...Nästan. Idag har jag sökt jobb i Stockholm (Assa - webbredaktör), Härjedalen (R&D förlag - mediasäljare) och Umeå (Säljbyrån - innesäljare). I fredags sökte jag i Örebro (Vägverket, Trainee, kommunikatör). Haha, men jag ska väl erkänna att alla jobb jag söker som inte är i Sundsvall eller Umeå känns lite halvhjärtade kanske. Pontus har också sökt jobb idag, som politisk sekreterare för Socialdemokraterna i Västernorrland. Han är som klippt och skuren för jobbet även om han själv inte tror det! Jag har läst hans ansökan och det måste vara något seriöst fel om han inte blir kallad till intervju. Politisk sekreterare...vilken chans att få komma vidare i politiken! Det innebär ju förvisso studieuppehåll om han skulle få det men det tycker jag att det är värt. Vad han tycker, vem bryr sig? =)

Jag MÅSTE bara bli kontaktad av någon jag sökt jobb hos med, jag läser mina snäökningar och deras annonser och tycker att det är en match made in heaven. Hoppas någon annan tycker det med!

Nu ska jag ha den allra sista föeläsnignen den här kursen, sweet!

Kläder: Stuprör, vitt linne under brun/grönaktig t-shirt, brun skinnjacka, svarta skor
Humör: Jättebra! Glad, pigg och jobbsugen
TV: Hm, CSI?

Kommentarer
Postat av: elin

haha jag vet and I love it! :)

Postat av: elin

hoppas verkligen att du får jobbnapp!

2006-10-23 @ 13:07:40
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, fast vem vill anställa någon som stavar ansökanningar snäökningar. Fort men fel! =)

2006-10-23 @ 15:42:13
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Men guuud! Haha, stavade ju inte ens rätt nu! Tur att jag skrivt det flera gånger i bloggen... Oki, here it goes: ansökningar. Yes!

2006-10-23 @ 15:43:35
Postat av: Maria

det var snabbt jobbat med boken! ja gå och låna den jag tipsade om, du kommer att fastna! Jo visst har jag fått stor (större) respekt för ensamstående mammor nu, det är verkligen inte lätt att få ihop en bra och varierande middag med en bebis på armen och en hungrig tvååring hängandes i byxbenen. De har så totalt olika behov nu som är svåra att tillfredsställa samtidigt, det blir nog lättare om ett par år! *hoppas*=) och snart (om några veckor i alla fall) är Marcus hemma i lagom tid med två extra händer!

2006-10-23 @ 16:13:45
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback