Vad ska jag välja?

Tydligen så har ryktet om gratis biblar hos Erikshjälpen (ja, det var sant) spridit sig för idag hade de inga biblar kvar, bara en och annan psalmbok. Suck, blir väl till att leta i källaren då (läs be Pontus göra det). Ingen lycka på MQ och Sisters heller idag. Hittade förvisso en jättefin väst på MQ men då inte storlek 42 (finns ingen större storlek) gick att knäppa så blev jag både besviken och förbannad.  Såå stor är jag inte och jag brukar alltid kunna ha Zouls grejer! Jag brukar normalt ha storlek 42 eller L och det känns helt ok men då jag inte kan ha dom storlekarna blir jag inte glad...Sen hittade jag en vit kortärmad skjorta från  Twist & Tango som kändes lite safariinspirerad med bröstfickor och lite puffärm men vitt och kortärmat nu mot vintern?  På Sisters provade jag en jättefin brun tröja med rosa rutor men den fanns bara i XL och det var för stort.  Nej, det blidde inget alls idag.

    
 

Ovan är alltså de kläder jag väljer mellan att ha på anställningsintervjun på torsdag. Personligen tror jag mest på den turkosa skjortan tillsammans med jeansen till höger och stövlarna. Jag känner mig bekväm i det, jag gillar färg och det är ändå en skjorta, liksom. Annars gillar jag också blusen med svart/vitt/gult/grönt i som är lite figursydd. Den tillsammans med svaarta sneakers och stuprör och ev. kavaj och med mina Andy Warhol-brillor ger en "popsport-look". Den är schysst, men kanske mer lämpar sig till ett jobb på en reklambyrå än som mediasäljare? Kom gärna med åsikter! =)

Kläder: Jeans, vit s-hirt, grå cardigan med pastellfärgade rutor, bruna stövlar utanpå jeansen
Humör: Trött och slö
TV: Dubbelavsnitt och säsongsavslutning av Desperate!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar din gråa väst med vit tröja,jeans å stövlar,det tycker jag du är fin i!sen är din turkosa skjorta supernice,kanske med ett vitt linne under och till jeans!som jag sa förut tror jag inte på kavaj!skriv hur det går och vad du kommer fram till!

2006-10-31 @ 16:21:15
Postat av: elin

hej lina! Jag älskar din turkosrutiga skjorta, den tycker jag du ska ha med ett par jeans och de bruna stövlarna (som åxå var fab) och brillor till!
Ang det du skrev i min blogg: Cityakuten på tv3 kl 23.10 varje dag, på måndagar laddar vi ner senaste desperateavsnittet som visas i usa på söndagarna (igår såg vi säsong 3 avsnitt 6) Ska jag vara ärlig så är vi också väldigt lata med golvskurningen (i 2 rum har vi gammal vanlig parkett och i hallen o köket laminat, så jag skyller på samma anledning som ni haha!) Jag har ransonerat bort vissa saker på min lista under dagen, blomstackarn får stå kvar i sin trånga lilla kruka, ugnen och garderoben skippar jag också till fördel för telefonsurrande och matlagning! :D

Postat av: Lina

Jag tror att Elin (och Sara) fick bägarn att rinna över eller vad man säger....Blir turkos skjorta, jeans och stövlar! =)

2006-10-31 @ 16:53:09
Postat av: joss

det blir bra! LYCKA TILL!

2006-10-31 @ 17:39:46
Postat av: Linda

Jo i Lidköping ska vi bygga, eller rättare sagt lite utanför...heter svanvik. Jättefint, ligger precis vid sjön. (300m ner till vattnet)

Tyvärr känner jag inte till just de områden dit du skulle, där har jag inte varit.

Ja, det kändes faktiskt skönt det där telefonsamtalet, jag sa det jag ville säga. Andra gånger har jag glömt hälften.

Hoppas allt går bra nu på torsdag, det tror jag!!!Tycker skjortan ´blir kanon ihop med stövlar och jeans. Verkligen, LYCKA TILL!!!

2006-10-31 @ 20:00:51
URL: http://livetilidkoping.blogspot.com
Postat av: Maria

Kör på skjorta, jeans och stövlar. Lagom casual och ser välvårdat ut!
I morgon öppnar Zara i Sundsvall=)=)=)

2006-11-01 @ 13:06:27
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: Pontus

Hej Darling! Vill du veta det roligaste! När jag kollade det här inlägget så tänkte "ah, vad kul att Lina har HITTAT bilder på alla kläder hon har, undrar vilka företag som har så detaljerade hemsidor?". Poletten ramlade ju ner sedan att du alltså tagit alla bilderna, men jag kunde för min värld inte förstå att pysslat så mycket med det! Haha, fan vad roligt!

Hmm, ja till frågan då. jag tror jag sällar mig till de föregående talarnas synpunkter; länge leve den rutiga skjortan!

Puss&Kram

2006-11-01 @ 14:34:43
URL: http://pontusbackstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback