Världens tristaste föreläsning och nygammal inredning

Har precis haft föreläsning kulturgeografi, det och naturgeografi är vad som ingår i denna lilla fempoängare i min tjugopoängskurs den här terminen. Även fast kulturgeografi borde vara intressant så blir det verkligen inte det med vår föreläsare. Han visar 50 powerpointbilder som ingen förstår, ställer jätteintressanta frågor som han inte besvarar etc. Blev så trött, men somnar gör jag aldrig på föreläsningar. Det finns någon sorts spärr inom mig som säger att det är rent utsagt respektlöst att sova bort någons tid. Bättre att gå hem i så fall!

För att pigga upp mig denna gråa eftermiddag så ska jag gå ner på stan och köpa turkosa ljuslyktor. Japp, nu ska höstgardinerna upp och med dem nya (och gamla) inredningsdetaljer. Kör på samma färger som förra hösten: brunt och turkost. Skönt att slippa köpa grejer nu då vi snart ska flytta och sen är det snyggt med!

Flytta ja, känns ju helt fantastiskt att ha sagt upp lägenheten utan att veta vart jag ska bo sen, spännande! Not.

Kläder: Grön glesstickad kofta från Esprit, grönt linne, m-örka stuprör, svart kort skinnjacka, svarta skor
Humör: Trött efter föreläsningen men inget som inte lite shopping kan fixa!
TV: Onsdagar suger. Blir kanske Vänner mellan 19-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback