Påsk&Plumper

Påsken var lång och proppfylld (tors-mån) med middagsbjudningar. Trevligt även om det hade varit nice med lite ren ledighet med....Men idag fick jag verkligen slappna av iaf! 

Efter jobbet  var jag och mamma på skönhetssalong för första gången någonsin, kul! Vi gjode ansiktsbehandling, aromaterapi och kroppspeeling. Sköönt! Jag köpte en plumper med, haha. Syns väl inte nån jätteskillnad direkt men det var en fin färg och den sitter bra så det får vara värt det oavsett plumpeffekt eller inte.

Så skönt med kortvecka igen, redan onsdag imorgon! Iofs jobbar jag ju på lördag men ändå...Nästa vecka blir det också kortvecka för då åker vi till fjällen, wiiieee! Jag, Pontus, Lotta, Alex och Claes och Maria. Hoppas mina Ray Ban är klara då så jag kan sola i backen. Jodå,jag har beställt fint väder! ;0)


 


image173
Nora på middag hos oss. Storasyster Tuva och kusin Isa fick vara med faror och farfar


Nora, pappa Marcus och Pontus hugger in på Pontus goda mat


Pontus och jag


Sara och Maria äter...haha


Kommentarer
Postat av: Maria

Är det månne en ny fondvägg jag skymtar i bakgrunden?

Postat av: Pontus

Baby! Vilken schysst fondvägg du har!
XXX, P

2007-04-11 @ 09:10:53
Postat av: Anonym

Vilken tuff fondvägg! Precis i min smak, vart kommer den ifrån? Och ännu viktigare, får jag härmas? Ja jag ser nog lite annorlunda ut nu än sen vi sågs sist. Nu har jag klippt av barret och färgat det mörkt. Ang ditt förra inlägg så håller jag helt med, glasögon är super, pricken över iet liksom! Kollade nya bågar idag, F har fått välja lite! :)Får se om jag bjuder på några bilder av de jag lånade hem. Kram

2007-04-11 @ 21:25:21
Postat av: elinis

det var jag som skrev ovan!

2007-04-11 @ 21:25:41
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Maria

haha, ser ut som om vi aldrig sett mat förut! Men sen var det ju supergott också=)

2007-04-11 @ 21:45:22
Postat av: Lina

Elin: Klart du får härmas! Vi köpte den på Fresks, märket heter Eco. Den finns i en brun variant med, men svart är coolare! =)Ja, du är lite olik dig på bilden, men fin!

2007-04-12 @ 10:04:42
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: sara

uppdatera!!!!!

2007-04-17 @ 06:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback