Sommarskopremiär!

Idag är dagen med stort D för idag ska jag ha på mig mina nya militärmönstrade ballerina/tygskor. Nu är det alltså sommar, haha, skönt! Dock har jag nylonstrumpor i dem, något jag hatar men vad gör man då man är desperat efter vårskor men termometern bara orkar upp till max sex grader....

Idag ska jag nog beställa ett par Ray Ban i den klassiska pilotmodellen (Jag och Tompa!) med styrka. Bia har ett par (dock ej piloter) och han hävdar att det är den bästa investeringen han gjort. Det verkar ju onekligen skönt att slippa välja mellan att se cool ut och att inte se... alls. "Men vadå, ha linser då", kanske ni tänker? Jo, om det inte vore så att jag får huvudvärk och att ögonen blir trötta efter nån timme så skulle jag kunna tänka mig det. Eller kanske inte, jag ÄLSKAR ju att ha glasögon!

Glasögonorm and proud of it! =)


Kommentarer
Postat av: Maria

underbart med sommarskor och solbrillor! Tänk att sommaren verkligen snart är här!

Postat av: Stina

Haha du är dig lik =) Själv sitter jag och fryser på mitt rum på jobbet så sommarskor känns avlägset men det står väl inte på förrän ballerinorna sitter på fötterna och man befinner sig på Sundsvalls gatufest! Kram

2007-04-05 @ 10:36:43
Postat av: Bert

Hej Lina! Jag såg att du skrivit i Errki´s blogg. Jag brukar stalka henne så jag har värsta kollen. Det var synd att jag var upptagen när ni hade inflyttningsfest annars så hade jag kommit. Det såg ut att behövas en hane på bilderna, många tomhänta honor ;P

2007-04-05 @ 20:30:26
Postat av: Jeanette

Hej! Här är en till som trivs i glasögon, känner mig naken utan dem! Dilemmat blir dock varje sommar att avstå från solglasögon, jag är för snål för att köpa slipade och tycker det känns omständigt att behöva ta på brillorna så fort solglasögonen åker av - för at tkunna se. Har lite svårt med linser jag nmed, får torra ögon snabbt. Men jag är tjurig så nu provar jag igen, skönt att kunna ha linser de dagar man tränar eller om det regnar ute. Och om man är utomlands... Ja det är inte lätt ;) Men jag säger som dig: Glasögonorm and proud of it!

2007-04-07 @ 21:04:44
URL: http://vardagsdagar.blogg.se
Postat av: Eva K

Jag är också med i "linser=torra-ögon-klubben". Men visst ser vi lite, lite intelligentare ut än alla andra i våra glasögon.....? :)

2007-04-08 @ 18:55:05
URL: http://evaihjo.blogspot.com
Postat av: josefine

Har du förresten testat dagslinser? Bara för att =)
Annars är du superhot i dina glasögon!
KRAMAR

2007-04-09 @ 09:04:17
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lina

Josefine: Japp, jag har testat Focus endagslinser, de är ok. Har 30 par nu som jag ska snåla med hela sommaren =) Men annars föredrar jag glasögon! Och TACK!

2007-04-10 @ 12:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback