Vår!!

Ja, nu är det på gång! Utemöblerna är putsade och på plats på balkongen där de fnfina påskliljorna blommar och jag har nu äntligen fått (fått och fått, smakar det så kostar det...) mina Ray Ban! Hämtade dem idag och de är superfina. Dock blev jag lite besviken då jag insåg att Ray Ban-loggan (den vita som alltid är i högra glaset) inte var med på de slipade glasen....Hm, jaja. Det står iaf Ray Ban i dem vid "hålla-upp-på-näsan-grjen" så om det är nån som jiddrar så har jag bevis! Haha, det och att jag numer är fattig som en kyrkråtta vilket också är bevis om något....

På jobbet är allt super som vanligt. Lagom mycket folk vilka till 99 % är trevliga, kanonarbetstider och ännu bättre arbetskompisar. Tack
Elle och Anki! Har bara två arbetsdagar kvar den här veckan för på torsdageftermiddag åker jag till fjällen, wiiieee!! Toklängtar verkligen! Synd att det blir relativt kort tid men vi får göra det mesta av det. Snackade med Jessica igår och hon berättade att Funäsdalen (ja, dit ska vi) fortfarande har 1,5 meter natursnö! Sweet! Det är jag och Pontus, hans föräldrar Claes och Marie och Pontus syrra Lotta och hennes kille Alex som åker. Vi ungdomar (haha, bara att jag skriver det bevisar väl att jag inte är sååå ung) ska åka i samma bil, vilket jag tycker ska bli skitkul även om Pontus är mer skeptisk. Det var nära att vi inte kunde ta vår bil till fjällen, bromsarna bak på ena hjulet nöp så det luktade bränt och glödde, men pappa fixade det igår. Tack pappa!

Imorgon ska jag till Vicky på födelsedagsfest, grattis Victoria! =) Ska bli najs med lite tjejsammankomst som jag förmodar att det blir. Ska då passa på att intervjuva Maria om det nya livet som faster, grattis till dig med!

Appråpå andra tjejsammankomster, gud vad jag hoppas att JKPG-gänget kommer upp till Gatufesten!! Vore så grymt att ses igen och det vore askul att få visa dem Sundsvall, staden vars perfektion jag tjatade om i tre års tid, haha.


Nu ska jag kolla till tvätten!


Yeah!


Vårfint på balkongen


Söndagspromenad till och på Södra Berget


Vi träffade på en groda i vårvärmen

Vår!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vilka fina bilder! Och snygga brillor!! Vi ses i morrn, kanske tar en lunch hos er efter babysången som vanligt=)

Postat av: Elleonora

Najs brills!
Och bilderna va så fina så.
Snacka om vårtecken. =)

Jadu det blev en sen kväll hos min mamma... så nu är man äntligen "hemma" så nu blire sova...sova... säng.

Godnatt å vi syns i morgon.
Kramelikram.

Ps. Tack för komplimangen =)

2007-04-17 @ 23:32:27
URL: http://elleonora.blogg.se
Postat av: Stina

Ja det är ju lite upp till bevis nu =) Jag kommer iaf, kan nog mecka ihop ledighet och om det skulle vara tväromöjligt så kommer jag upp på fredagen iaf. Har sagt till Linn nu så hon har också bokat in det för hon skulle vara ledig då. Hört nåt från de andra? Skumt att det då var över ett år sen vi träffades senast, tiden går så himla fort hela tiden. Fyra-dagars vecka, ja tack! Kram

2007-04-18 @ 11:45:23
Postat av: Maria

Skitsnygga brillor måste jag säga. Tufft med riktiga raybans istället för h&m:s varianter som jag har =)
vi syns ikväll!

2007-04-18 @ 15:29:21
URL: http://mariastorbacka.blogg.se
Postat av: elin

jättesnygga brillor, dom kommer du ha glädje av i flera år om inte synfelet försämras för mycket!du passade iallafall mycket bra i dem! ha en skön fjällvistelse!

2007-04-18 @ 23:51:48
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Linda

Hej Lina!! Det var längesen, hur mås det? Du är i fjällen läste, kul!!! Åker du skidor eller bräda?
Vet du vad, jag har en mkt glad nyhet, jag har fått jobb!!! Äntligen blev det min tur, har ju väntat länge nu kan man säga. Har fått jobb här i Lidköping på Analycen som marknadsassistent! Skitkul, börjar den 14e. Ska få kontor, stol och dator, känns ju lite absurt, men skitkul!!!
Har du hört ngt mer om reunion, får väl se nu då om jag får ledigt från det nya jobbet, men vill verkligen komma upp. Skulle vara sååå kul!!!
Hoppas helgen blir bra, hälsa Pontus!!!
Kramiz från Linda

2007-04-19 @ 17:39:25
URL: http://livetilidkoping.blogspot.com
Postat av: Pontus

Nu har jag läst! ;0) Syns snart igen Baby och tack för en skön helg!

2007-04-23 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback