Soft inledning

Nu sitter jag och läser bloggar och Bejbi spelar X-box, krigsspel såklart. Båda dricker en dansk pilsner, 2,8% och det går en skön bris genom rummet från balkongen. Det är en najs uppladdning inför en kväll men framför allt en skön nedladdning efter en arbetsvecka.

Vi har bestämt oss för att göra något vi gör för sällan, nu ikväll. Vi ska duscha och göra oss fina innan vi sätter oss och äter. I vanliga fall äter vi, sen duschar vi och fixar oss och drar. Men det är ju så mycket trevligare att äta med ett riktigt snyggo! =) Jag tror jag ska ha på mig svart skjortklänning, mitt toksnygga halsband (ja, jag kommer att tjata om det ett tag), mina blå/grå/silver sandaler med stenar och skinnjacka...Hm, eller det kanske är varmt nog för jeansjacka? Mm, antingen den outfiten eller gråa vida jeans, vit skjorta, halsband och jacka. Ja, den som lever får se bilder! "Vad ska du ha på dig?", frågade jag Pontus nu. Vet inte svarade han och skjöt ihjäl någon rebell. Haha, ja, min baby min baby.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback