Bloggar på Kuben!!

För första gången har jag och bejbi bredband hemma! Haha, låter ju som ett skämt så här år 2007 men vi har inte haft det förut.. Hur skönt som helst iaf.

Vi har även haft en hur skön kväll som helst. Bejbi hämtade mig på jobbet strax innan 17 sen åkte vi till Mercat Cross och åt världens godaste tournedous med chilibea och aioli. Nästan Stekhusetklass, wow! Efter lite dessert i form av marängsviss så var det dags för film, the Departed. Asbra, rekommenderas verkligen!! Sen har vi varit här hemma och tokmyst =) Jag gnällde dock lite på Pontus först då jag blev lite irriterad över att lägeneten var full (ok, liiite överdrivet) med massa grejer som skolböcker, kartonger, kläder....Men det gick snabbt över, är ju så glad att Ponus är hemma! Imorgon jobbar jag, trist men vi ska försöka utnyttja kvällen och söndagen.

Skulle lägga in lite bilder nu men då tog batteriet slut i kameran och den laddar inte genom datorn tyvärr....Men det kommer!!

Gjorde ett (två!) fynd på Duka igår, "fotpallar", som Ikeas pällbos men i skinn, stylish! 600 för två!


Nu sängen, sex timmar bör man väl sova då man ska jobba....


Kram o puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra med bredband, då kan du ju blogga oftare =) Verkar som att allt ordnat till sig fint! Ha det bra. Kram

2007-02-17 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback