Fantastisk helg!

Var och hälsade på Baby i Umeå i helgen, hade unerbart roligt. Men kan man ha annat då man är med världens bästa och bränner massa pengar? Haha, nej tror inte det. Som vanligt blev det mycket god mat och dryck med den absoluta höjdpunkten på lördagkväll på restaurang News. Både jag och Pontus blev mer och mer imponderad för varje rätt de bar in (självklart åt vi 3-rätters, med avec!) det var så otroligt gott!!

Här är vad vi åt:

Kökets rökta lax med Västerbottensostskum (jag)
Tunt skuren ryggbiff med tryffelcremé och pruscuttio (pontus)

Vitlöksstekt lammrostbiff med getostgratinerad rödbeta och rödvinssky
Serveras med potatisterrin samt rosmarinrostad morot

Chokladfyllda munkar med färskostcremé samt röd persikosorbet



Sen lite vin och grejer på det, yummie!! Åh, det vattnas i munnen! =) Vi hann med lite shopping med mellan allt ätande. Hittade lite roliga saker på H&M, yes, äntligen får jag också ha glädje av H&M! Hittar skitsällan nåt på H&M men i lördags hittade jag två kläningar, nice. En ska jag nog ha på Noras dop på söndag...Sen blev det ett linne och en top/klänning från andra affärer....Pengarna ska rulla va? ;0)

Ikväll har Marcus, Maria, Tuva och Nora varit här och fikat. Kändes jätteroligt att dom kom till mig! Har ju alltid varit tvärtom förr men nu bor ju jag här i Sundsvall i egen lägenhet, jippie!! 

Imorgon ska jag ha tjejmiddag här, mitt i veckan. Haha, men det blir inget vin, men väl mat och surr, skoj! Då ska Lilla Salongen få visa vad den går för! :)

Nu måste jag bota min förkylning med lite Desperate Hosewifes!

117692-87
Bishop
117692-86
Bishop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback