Packning...

Ska packa inför Umeå nu, har bara inte funnit inspirationen än. Dock har jag kollat upp helgvädret i Umeå på SMHI:s hemsida, så jag vet vad jag ska packa :) Som tur är verkar det bli varmare mot helgen, som mest -7. Det betyder att jag nog kan ha klänning och tajts....shit, låter kallt....Men med jacka, vantar och mössa borde det gå? Ska ha det på lördag då vi ska på stan och sen äta middag på News som vi fick tips om. På söndag blir det promenad och bio....Hm, då borde jag alltså packa "promenadkläder" kanske...Då kan vi gå runt Pontus hood och sen byta om innan bio och hemresa....Mm, en plan börjar kanske ta form.

Var och tränade idag. Skönt att ha kommit igång med det igen, dock var passet mossigt med trist musik och alldeles för många "ligga-på-golvet-övningar". Men svettig blev jag ju iaf och det är alltid skönt att känna att man anstängt sig fysiskt.

Kan inte vintern bara vara slut?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jaså var passet igår trist... jag kom aldrig iväg på träning då Marcus var tvungen att åka och jobba precis då... Tänkte gå ikväll istället. Och sen på måndag, det styrka/medelpasset är ju kanon!

Ha det så bra i Umeå och hälsa Pontus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback