Shit vad fort det går!

Redan onsdagkväll....och på fredag åker jag till Umeå! Eftersom det är onsdag har jag sett på O.C, är ju inte lika bra längre, men eftersom det är sista säsongen ever så måste man ju liksom se....Och Taylor är ju skoj. Såg även Laguna Beach men det är inte alls lika skoj längre nu då de följer ett annat gäng....De är snällare, fulare och tristare jämförelse med förra säsongens kids....

Har varit asmycket folk på jobbet de här dagarna. Kul, tiden går jättefort, inte för att den behöver det för jag trivs verkligen bra! Är så fantastiskt att vakna upp i vår lägenhet, äta frukost, åka iväg i vår bil och kliva in på jobbet och känna "kul"! Jag har ett helt vanligt liv och I love it! Hade dock glömt hur det var med räkningar och sånt under tiden jag bodde hemma. Usha, blir räkninar för säkert närmare 8 000 den här månaden med hyran. Är ju lite extra pga försäkring och TV-licens och sånt. Ni betalar väl den, people!? Vi har alltid gjort det och kommer alltid att göra det. Jag är verkligen en sucker för 5:an men jag anser att SVT och SR verkligen behövs så jag betalar gärna för att få se kvalitetsTV inklämt mellan O.C och Outsiders, haha.

Jag toklängtar tills 16-17 mars. 16:e är Salem Al Fakir på Våningen och förhoppningsvis är Jessica hemma då så vi kan ha en soft kväll. Den 17:e är det inflyttningsfest, yihaa! Jag jobbar egentligen den lördagen men jag har bytt helg så jag ska hinna städa, göra snacks och göra mig själv fab! :)


Nu är det snart Lustgården på 3:an, gav det en halvhjärtad chans förra veckan men jag tyckte mest det var töntigt. Bring back Fråga Olle , tack! Ska nog börja läsa en bok som heter Babysug istället, hihi. Pontus fick syn på den och frågade lite oroligt om det var en sorts instruktionsbok, haha. Det är det inte, utan en komedi om en tjej som blir helt besatt av att bli gravid. Mmmm, om typ två år. Och då ska ungen vara ute! ;)

Kläder: Stuprör, vitt line, grå kofta med rutor
Humör: Livet är underbart!
TV: Laguna Beach, O.C, Top Model, en snutt Lustgården


Kommentarer
Postat av: elinis

Hej lina! Vilket härligt glatt inlägg du skrivit, jag kom precis på mig själv med att sitta och le när jag läste! :) Tack för tipset, rummet skulle vara skoj. Ska kollas upp! Jag har även hört att designtorget ska öppna i höst, åxå skoj! Det känns avlägset att börja söka jobb... det var ju 2½ år sedan sist. Hur gör man? Dags att leta upp cvn o uppdatera lite. Lika bra att vara förberedd! Kul att se bilder från ert nya crib, det verkar fab! Härligt att det är så ljust och fint. Det ska vi åxå ha. Vitt vitt vitt! :) Ha det jättemysigt i umeå o hälsa pontus! kram

Postat av: Stina

Hoppas ni vet hur man blir gravid utan instruktionsbok =P

2007-02-22 @ 11:55:45
Postat av: Pontus

Babylicious! Nu ska jag strax gå och boka bord någonstans, ville bara säga hej först! Kul att det fungerade med bilderna för dig till slut, vet att det är viktigt! ;0)

I Umeå är det fortfarande kallt, undrar om man blir varm inombords på riktigt av pizza eller om det bara är en illusion? Kanske är säkrast att jag undersöker det på Pizzeria Björken ikväll.

Syns snart älskling!
XXX, Pontus

2007-02-22 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback