Badväder?

Hm, nu är det svårbedömt....Det är varmt (21 grader i skuggan nu 09,00) och soligt, bortsett från en del ganska mörka moln. Mamma slutar 12.00 idag så vi tänkte gå till Sporthallen men "bara om det är kanonväder" som mamma sa igår. Och min mamma tycker egentligen bara att det är kanonväder i typ Thailand, haha. Jaja, jag hoppas det duger för bad. Jag var inne mer eller mindre hela dagen igår så idag vill jag ut!

Igår fyllde Sara 26 år så det var kalas i Matfors. Massa godsaker: glass, melon, jordgubbar, maränger, läsk, kaffe....Och alla fick plats på verandan! Ok, vissa satt i trappen men ändå! Bra husköp Bia och Sara! =) Ibland är det så lustigt att tänka att Sara bara är 2 år äldre än mig, hihi. Men de två åren känns förvisso knappt alls då vi umgås allihopa, men hon har liksom hus, barn...Fast iofs så har ju jag bott borta 3,5 år och pluggat så jag har ju gjort en del jag med. På lördag blir det ännu mer umgänge med brorsor och svägerskor för då har Sara och Bia offeciell inflyttningsfest med grilltema. Nice!

Nu ska jag klä på mig och åka ner till mamma och pappa och vänta på att mamma kommer hem. Det finns godare frukost där! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Har snott ett par bilder från vår minisemester från dig, eftersom vi glömde kameran! tack!

2007-07-05 @ 20:53:42
Postat av: Jossan

Heeeej Lina!! Hoppas ni har det bra. Jag o Morgan har det bra har i bulgarien vi har tagit en break fran solen idag, jag flagar lite i ansiktet! Vi ska till gamla stan o kolla laget!! Hoppas ni hade kul pa festen i helgen!! Halsa alla jag kanner o fremforallt pontus! Kraaam pa er

2007-07-08 @ 12:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback