Är det obligatoriskt...

...att åka på långa "jag är så less på stan så jag drar till ett varmt land för att supa/röja/hitta mig själv -resor" om man är mellan 20-25? Har just msn:at med en vän och läst en annan väns blogg och de vill verkligen detta, en gör det och en vill. Har fler kompisar som gör samma sak. Det är jag som är undantaget, för det är stört onormalt att trivas i Sundsvall, gå ut typ en gång i månaden, mysa i soffan med bejbi, jobba där man trivs, äta middagar med föräldrar/svärföräldrar, längta efter att bilda familj, skriva veckomatlistor och köpa dansk fläskfilé på extrapris.

I'm a freak.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha näe det är inte stört onormalt! Märker själv hur jag mer och mer börjar bli en jag-trivs-så-bra-hemma-person =). Men de är ju bara bra att man trivs med livet och det enkla. Kram

2007-06-15 @ 09:10:43
Postat av: Maria

Låter ju toppen att du trivs så bra, njut av det! Du har hittat dig själv och vad du vill, det är inte alla som har det vid 24 ju.. Inte är du konstig för det! Nog hänger det ihop med att du och P har ett så långt förhållande bakom er, när man varit tillsammans så länge är det nog naturligt att vilja vidare och bygga på förhållandet ännu mera, med barn etc... Det kommer bara bli bättre och bättre=)

Postat av: Maria

Tack och lov att vi alla är olika. Skulle bli jäkligt bråkigt och framförallt trångt på de ställen där alla vill vara annars =)

2007-06-15 @ 14:46:23
URL: http://mariastorbacka.blogg.se
Postat av: Jeanette

Vi verkar vara väldigt lika du och jag, det skulle kunna ha varit jag som skrev det där för ett par år sedan! (Känner likadant nu). Speciellt efter gymnasiet tyckte jag det var nästan obligatoriskt att man skulle flytta och plugga eller jobba i ett anant land eller stad. Det är SÅ skönt nu när man är säker på vad man vill och att man faktiskt trivs med livet! Jag tycker det är kanon att bo här i Sundsvall och trivs med att ha vänner och familj nära, ett jobb, sambo, myskvällar, krogen ibland osv osv. Du är inte ett freak, helt normal tycker jag!

2007-06-15 @ 15:38:33
Postat av: Jennie

Haha Lina, du är ju så skön!

2007-06-15 @ 18:03:29
URL: http://jennie77.blogg.se/
Postat av: karolina

ja du ibland vänds ens liv upp och ner och då måste man kanske komma bort ett tag. jag hittade mej själv igen i sundsvall, men anledningen till att jag åker är att jag vill passa på att komma iväg innan jag ska plugga i fem år. men att bara åka iväg för att supa ger nog inte så mycket. att åka iväg själv och komma ifrån vardagen ett tag får en att uppskatta och inse en hel del, och det kan nog vara nyttigt. men du behöver inte! =)

2007-06-16 @ 18:12:55
URL: http://quieronadar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback