Grattis Pontus och Sverige!

Idag firade vi Pontus 24-årsdag. Eller, han och jag gjorde det ju den 25:e maj (Lisa Miskovsky) och han fyllde ju egentligen år den 3:e juni men idag hade vi kalaset för släktingarna. Tyvärr hände det trista saker med Lotta så varken hon eller Claes och Marie kom....Hoppas det blir bättre tills imorgon då hon tar studenten. Tycker så synd om henne!

Vi andra kunde iaf äta god tårta, min och Pontus allra första som vi gjort själva! Eller, vi hade ju köpt bottnar men ändå....God blev den!

Efter Pontus kalas åkte vi till kusin Victor som fyllde 17 idag. Tårta två gånger idag - bokstavligen taftologi, haha! =)

Imorgon är det först jobb sen studentskiva och sen en dag till jobb. Kanske lite jobb på lördag med, får se om Anki behöver nån hjälp. Vi har ju inte öppet på lördagar längre förrän till hösten men det är en beställning....Om det inte blir jobb blir det fisketävling vid ån, hoppas!!

Tårta!
Fina liljor jag fick av mamma, tack!
Vasen fick jag med =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får hälsa och gratulera 24-åringen i efterskott! Tårtan såg smarrig ut! Hoppas inget allt för trist har hänt Lotta och att det ordnar sig för henne med student och allt! Kul med studentskiva!
Håller med om att vi måste se till att träffas snart, kanske grillning hos oss efter åmetet på lördag, ja jag vet inte, men vi får höras. Hoppas du slipper jobba...:)

Postat av: Elleonora

Superfin tårta gumman!
Jo vi måste nog göra nya dressingar... =)
men vi behöver nog inte göra så mycket... räcker om vi gör de direkt i krusena...
Syns snart. =)

2007-06-07 @ 07:07:54
URL: http://elleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback