Lista

Vad heter du? LINA Kristin Lindström

Var bor du? Sundsvall, Kuben

Trivs du där?
 Ja, trodde aldrig jag skulle hamna här men bor i en superfin 2,5 nu!

Brukar du läsa horoskop? Ja, i Metro varje dag. Men givetvis tror jag inte på det!

Festar du mycket?
 Jättesällan, typ 1 g/mån

Sprit, cider, vin eller öl?
Öl eller rött vin till mat

Brukar du bli för full?  Händer väl ibland

Äger du ett busskort? Nej, cyklar, åker moppe eller bil.

Vad åt du till frukost?
 Ciabatta med ost och skinka, the

Har du haft sex idag? Nope, men ska ha

Nästa mål i ditt liv? Skaffa fast tjänst + familj (utöver minifamiljen som jag o baby är nu! 

Hur svarar du i mobilen?
Hej det är Lina

Antal timmar sömn inatt?
 6 timmar, brukar vara nellan 6-9

Sov du ensam?
 Nej, baby vid min sida

Din hobby?
 TV, familjen, Pontus =)

Vad är det för veckodag: Måndag

Vad åt du senast?
 Hemgjorda (!) potatisbullar, bacon, sylt 

Vem fick du sms av senast? Syorebror Marcus

Vem ringde dig senast? Pontus

Godaste ölen du druckit?
 Hm, är en sucker för "smaklös" öl typ Sol, Cornona eller Bud.

Vilka hårfärger har du haft?
 Blond, ljusbrun, mörkbrun, mellanblond med slingor, svart, rött.....

Vad såg du senast på TV?
"Made" på MTV

Vad läser du för bok just nu?
Nyss läst ut "svek" av Karin Alvtegen, ska börja med Läckbergs Tyskungen - älsar Camilla Läckberg!!

Längd? 167

Skostorlek?
40

Hårfärg? Massa ljusa slingor

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Nej

Vilken parfym använder du?
Britneys båda, DKNY, Kenzo flower, Miracle

Vilka skor använder du?
Ballerina och flipflops just nu

Dagens klädsel?
Softa ljusa större jeans, svart linne, grå cardigan



Nu ska jag jogga med Baby (ska bara väcka honom först....) och brorsan. Wish us look! Har inte joggat på två veckor pga skavsåren....


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Heej ! Såg precis ditt inlägg på min blogg :) Jag var inte ensam hade storbacka precis skrivit, tack o lov för det iaf ! Så sjukt att få minneslucka några timmar sådär när jag vet att jag bara drack ngt glas vin innan Svenssons, otäckt ! Glad storbacka skrev hon var me mig sista timmarna iaf :) Hade ni en bra helg annars ? Man saknar värmen nu! kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback