Morgontrött och pollensjuk

Dock inte så farligt av nåt....Har sovit dåligt och ögonen kliar lite och jag är svullen men det är lungt. Brukar ju känna av pollenallergin vid midsommar men pga värmen har alla midsommarblomster kommit nu redan.

Helgen var fantastiskt från fre-sön med restaurangbesök, lite utgång, familjemiddagar och sol och bad. Helt i min stil! =) Kommer lite bilder ikväll kanske. Tänkte göra det igår men jag var på "After Work" med jobbet, hur kul som helst! Snacks och snack och minigolf, det var inte igår!

Nu måste jag duscha och klä på mig!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med sommar och ledighet, äta ute och njuta av sol och värme! Du har väl semester snart också? Då kanske vi kan sällskapa på Sporthallen=)
Vi vill också vara med på familjemiddagar, alldeles för längesen vi sågs nu ju! Måste styra upp nåt. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback