Världens bästa Bejbi...

...har klätt om världens finaste fotölj! Pontus fick denna fotölj av möberlfirman vi köpte matsalsmöbeln ifrån. Fotöljen var slängd i en skrothög och helt genomsur av regn och snö. Men nu har den stått på tork i källaren i tre månader och idag fick den se dagens ljus i ny skrud! Pontus har t om valt tyget själv, jag är så imponerad och glad!! Det ska bli en liten läshörna i sovrummet med fotöljen som bas. Nu ska vi införskaffa en läslampa och sätta upp vårt tidningsställ. Vill ha en grön "touchlampa" som mamma och pappa har, men de är snordyra. Finns säkert nåt grönt och fint på IKEA!

image239

Kommentarer
Postat av: Pontus

Bejbi! Vad snäll du är! Kul att du gillade resultatet, jag är också jättenöjd!
Vi syns ikväll!
Puss

2007-06-13 @ 10:52:32
Postat av: Maria

Men va snygg!

Postat av: Jennie

Jaa snyggt! Nja Stekhuset är väl inte min favvo kanske, men helt ok. Jag föredrar Saffran faktiskt, men jag hade varit där en vecka tidigare så... Kram

2007-06-13 @ 18:08:14
URL: http://jennie77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback