Lite tisdagsshopping



Idag var jag på stan efter jobbet. Handlade både sånt jag var tvungen till och sånt jag ville ha:

Diskmedel
Tvättmedel (helt onödigt visade sig, hade hemma)
Fotfil
Tunika/t-shirt (lördagsoutfit?)
Silverhalsband
Svart klänning m. knappar och hängslen (Blir inge nelly.se) (fredagsoutfit?)
Veckans Nu (för första gången i hela mitt liv)
Tabletter till matbordet
Biljetter till Salem Al Fakir till nu på fredag på Våningen

Ja, det var det. En timme tog det och det var helt underbart att gå på stan. 9 plus klockan 17:45, yiahhh! Blev så inspirerad av barmarken att jag tog en joggingtur då jag kom hem, grymt skönt! Ännu skönare att jag nu kan njuta av min bakelse jag tog med hem från jobbet ;0)

Längtar sååå mycket till helgen! Tror både fredag och lördag blir super! Ska bli grymt att träffa Jessica, har inte setts sen jul. Igår satte jag upp en lapp i trapphuset om att vi ska ha fest på lördag, duktigt va? =)

Nu ska jag se Gilmore girls lite mer aktivt....Och sen är det Desperate!! Wiiie, fin TV-kväll! Ska ringa Pontus med, haha stackarn får anpassa sig efter mitt TV-tittande. Men han vet ju att hans bejbi är en TV-addict av rang!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elinis

Hej! Vilken härlig shoppingrunda du har haft! Jag älskar hängselklänningen, vart kommer den ifrån? Trevlig tvkväll! kram

Postat av: Lina

Den är från Indiska, här i Sundsvall har de typ bara klänningar och leggings! =)

2007-03-13 @ 21:22:51
URL: http://linalindstrom.blogg.se
Postat av: Fia

Nu är det andra gången jag har stött på Våningen i S-vall..!Det måste vara något jag verkligen har missat, är det nått nytt ställe?:-) /Vilsen småbarnsmamma från urskogen ;-)

2007-03-15 @ 10:16:46
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback