Sex underliga saker med Lina

Utmanades av Annie men jag kom inte på något (vadå, jag är väl perfekt eller?) men Pontus kunde minsann:

1. Om något luktar starkt, eller kittlas i näsan, så håller jag för näsborrarna med varsitt långfinger, inte med tumme och pekfinger som alla andra;
2. Jag anser, på fullaste allvar, att man inte kan ha ljusa jeans på vintern...
3. ... däremot är det helt OK att gå med tåspridarsandaler till mitten av oktober;
4. Jag vill, precis som psykot i "Sova med fienden", ställa alla konservburkar och liknande i skafferiet med etiketten utåt;
5. Jag har, utöver underlig sak nummer fem, en sanslös dille på perfektion, jag puffar exempelvis alla soffkuddar när vi reser oss.

Och slutligen, la grand finale:

6. Ibland när jag sitter på toa så sträcker jag armarna rakt ut och mumlar osammanhängande för mig själv;


Med kärlek,
Pontus

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är bra tokig du med! ;) Kramkram

Postat av: sara

ska man inte kunna titta på dina bilder i större format????det vill vi!

2007-03-11 @ 07:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback