Grattis Tuva 3 år!

Idag fyllde Tuva 3 år, stortjejen! Minns hur väl som helst då Marcus ringde och berättade att de skulle ha barn. Haha, jag och Pontus var i Göteborg och jag började störtgrina mitt i city, vid det där runda huset där spårvagnarna utår ifrån! Jag grät av glädje alltså,hihi. Sen så föddes hon 5 veckor för tidigt, precis samma dag som jag och Pontus var i Paris och förlovade oss. Grattis till oss med!

Tuva fick massa fina presenter; kläder, cykel, "utemöbel"... och en Blixten-bil som hon fick av oss. Tuva och Nora matchade varandra med superfina Hello Kitty-kläder, hihi! Självklart var kusin Isa där med. Tre superfina tjejer alltså: tripp, trapp, trull! Jag vill också ha en!! =)

Ikväll åkte Pontus till Umeå igen. Han var i STHLM i helgen så vi har inte setts så mycket känns det som fast han varit här ganska länge....Vi har iaf bestämt att då han kommer hem nästa gång ska bara han och jag äta middag ihop här hemma, ensamma med god mat och vin!




 Vi glömde kameran idag men bilder från kalaset kommer säkert att finnas på
Marias eller Saras bloggar snart....

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! och grattis till er med idag, idag är det ju eran dag också, inte bara Tuvas=) Blixtenbilen blev väldigt uppskattad, men ikväll var hon beredd att lämna tillbaka alla sina leksaker för att få nappen. Men det gick inte... nu sover hon dock gott för andra natten i rad, utan napp!
Tack för idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback