Mätt!

Nyss hemkommen från mormor och morfar, därav rubriken. Var en trevlig liten tillställning med sill, potatis och ägg till förrätt, fläskfilé och potatigratäng till huvudrätt och ris ala malta med blåbärssoppa till dessert. Och sen kaffe och kaka såklart. Hua! Var på hälsokoll på Feelgood, genom jobbet, för någon dag sen. Jag är precis på gränsen mellan normal och överviktig enligt BMI-listan så det är tur att man inte äter hos mormor jämt! =) MÅSTE skärpa mig med träningen med. Har haft noll lust och ork för det de senaste veckorna. Aja baja!

Köpte byxor på Zizzi igår. Haha, the irony....Iaf, de är baggy och halvkorta, typ till halva vaden. Sånt går jag i hela sommrarna men jag tycker inte riktigt att de passar på vintern. Kan se lite tantigt ut till stövlar tex. Men imorgon ska jag ge det en chans, dock inte med stövlar. Jag ska ha strumbyxor med hålmönster i (matta, lite tjockare), höga Nikesneakers, vit topp och svart skinnjacka. Ja, jag bor i norrland, det är vinter, jag kommer att frysa. Men jag tror det blir rätt avslappnat och coolt faktiskt. Kanske ska sminka mig till och med. Shit, då kommer ju folk inte att se kläderna ändå för de blir så förvånade över sminket så då spelar det ingen roll hur kläderna ser ut =)

Imorgon kommer Bejbi hem! Jag ska hämta honom 18.00 och sen ska vi på Pompei och käka en pizza (haha...)och kanske ta en öl (det här går ju verkligen bra...) med mamma och pappa. Mysigt. Är lite sugen på bio med, American Gangster har ju premiär imorgon...Mmm, ska kolla med babylicious.


På lördag ska vi på 30-årsfest/inflyttningsfest hos Jennie och Rille. Ska bli kul! Jag jobbar på dagen så det kanske blir lite tajt att svira om och så men jag brukar ju inte vara så avancerad direkt, haha.

Nu msn med Jessica.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sara

tycker du verkar lite negativ över byxorna?smink så dom inte syns?inte med stövlar till?då är jag nog tant jag,för jag har stövlar till mina...

Postat av: sara

...och vi är ju faktiskt från stl 42 och det är väl inte såååå stort?så du kan nog äta lite mer mormorsmat utan att du blir stammis på zizzi...

2007-11-22 @ 22:34:54
URL: http://isalindstrom.blogg.se
Postat av: josephine

haha Vad är det för BMI-LISTA? Du är inte på gränsen till övervikt!! Dumt! :) Vänta du tills du bär på en liten & börjar närma dig 80-strecket! ;) Kram på dig!

2007-11-25 @ 11:22:09
URL: http://www.joxzephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback