Tjejkväll

Ikväll har tjejerna från jobbet varit här hos mig. Vi åt massa god mat; thaipaj, broccoli- och ädelostpaj, sallad med feta, oliver, vindruvor m.m, cous cous, baguette, kex, ost, rosévin, kaffe och praliner. Yummie! Det var väldigt trevligt att umgås lite utanför jobbet, blir säkert fler gånger! Längtar verkligen tills vi ska åka på julbord, alltså HELA Kyrkans Hus. Vi ska till Torpshammars herrgård, säkert mysigt!

Natti natti!
Hm, jag hade tid och ork att blogga men inte diska, tsss;0)


Viveca och Ellinor


Chefen, som hon inte vill bli kallad, och jag
(Anki heter hon - världens roligaste chef!)


Jag och snygg-Elle


Kommentarer
Postat av: Maria

mysigt!!

Postat av: Malin S

Vilken supercool tapet.

2007-11-25 @ 20:00:37
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback