Bloggjakt

Nu har jag finkammat blogg.se efter roliga bloggar att läsa. Har hittat en hel del bra under "mest aktiva" men de allra flesta handlar ju om mode eller bebisar och även om främst det sista är ett jättekul ämne så blir man ju lite less efter ett tag...Så då började jag helt enkelt läsa min egen blogg, haha! Kan med lite sorg i hjärtat konstatera att den blivit sämre....? Jag tycker iaf själv att den var roligare förr men iofs så har ju mitt liv ändrats lite sen bloggen föddes.

Hittade iaf en önskelista som jag skrivit den 20 oktober 2006:

Önskelista
- Jobb
- Bil
- Gemensam lägenhet
- Barn

Och vad kan jag göra nu, den 2 septemer 2007? Jo, så här:

Önskelista
- Jobb

- Bil

- Gemensam lägenet

- Barn

Snacka om konkreta resultat!!


Kommentarer
Postat av: Maria

ja du, det var inte dåligt jobbat på ett år!

Postat av: Elleonora

Du har verkligen bäddat fint du. =)
Det är riktigt bra med mål... hoppas verkligen att jag lyckas ja med.
Kramelikram.

2007-09-03 @ 11:34:00
URL: http://elleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback