Frillathoughts (Pssst! Engelska! Blir liiite roligare då...)

Ska klippa mig imorgon. Undrar om jag kanske ska klippa mig som jag gjorde förra hösten...?

Alltså kort kort kort på en sida och och längre på andra sidan heela vägen till en liten "sidonacktofs". Färgat på de korta partierna och lite i luggen och nedre delen av "sidonacktofsen". Ja, det eller bara kort och blont. Det blir inte mörkt förrän det är höst på riktigt iaf. Oj, snacka om dubbel mening! Haha, den poetiska ådran tokbultar verkligen nu...

Ska nog sova nu. Imorgon måste jag kliva upp 6.00 för jag ska göra mig extra fin inför Bejbis hemkomst, hihi.


Kommentarer
Postat av: sara

jag tycker att du ska klippa kort på ena sidan!

2007-09-05 @ 09:06:13
Postat av: Elleonora

Den där frillan blir nog kanonläcker!
Det är ju roligt att grejjsa omkring lite med håret i olika stilar... Jag har iaf tänkt att spara mitt tills det är typ 2m långt... nej men inte riktigt.
Känner ibland att jag vill klippa mig kort... eller ja.. page... eller nått... men sekunden efter vill jag inte. Så allt går ju upp och ner. =)
Nu ska jag snart stoppa in brödet i ugnen... Mumma med fetaost! Men jag får inte ens smaka det. Så det blir nog ankis uppgift somvanligt.

Postat av: Maria

Hoppas du är nöjd vad det än blev för frilla idag!

2007-09-05 @ 19:24:01
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback