Bloggen tar jullov!

Ikväll åker vi till Östersund och därmed startar jullovet. Östersund-Sundsvall-Östersund-Funäs, det är planen under jul och nyår. Då jag inte vet om jag kommer ha tillgång till dator, eller lust/tid att blogga, så tar den paus nu i typ två veckor. Men efter nyår kommer en rejäl uppdatering med namnfest, jul och nyår! Självklart ska det fotas massa nu då vi är borta!



Mirabelle äter blåbärspuré

  
Mirabelle busar med pappa Pontus - lika delar läskigt som roligt!



Håll till godo med dessa bilder, ganska charmig liten tös om jag får säga det själv! ;0)
God jul och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åker ni redan??? Trodde ju att ni skulle åka på fredag=(, dåligt med dejtning nu på slutet. Men önskar er en riktigt god jul och gott nytt år! Kanske vi ses i sundsvall? kram kram från oss

Postat av: Helén

Härliga bilder =o). Hoppas ni får en underbar första jul tillsammans med Mirabelle! Ser framemot bilder på en liten Bella-tomte ;)

2008-12-18 @ 07:50:24
Postat av: Anonym

Härliga bilder. Hoppas ni får en mysig första jul med Mirabelle! Ser framemot några bilder på en liten Bella-tomte =o)

2008-12-18 @ 08:31:39
Postat av: Helén

Haha, ja det där med att lämna en kommentar var inte det lättaste :). Den första dök inte upp förrens jag skrev den andra... Men då ligger jag ju på plus ;)

2008-12-18 @ 08:34:03
Postat av: Sophia

så söt hon är lilla Mirabelle :). Hoppas att ni får en riktigt god jul och gott nytt år. Njuuuut, det går tok för fort. kram

2008-12-18 @ 08:35:28
URL: http://sophiaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Lina!

Och hej Pontus och Mirabelle! Vilka söta bilder och gud vilken söt pingla ni har fått!! Riktigt gosiga kinder och stora fiina ögon!!!



Hoppas ni haft det bra i jul och nyår...jag sitter på jobbet och har dötråkigt! Men jag ska gå hem om några minuter och fira nyår jag oxå! Ska bli så SKÖNT!!!



Hoppas verkligen vi kan få ihop den där reunione i Gävle till våren, vore KANON kul...och då vill jag se lilla undret!



Kram på er och Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 16:02:29
Postat av: hileohr

Vowutusa eyisoqovi ar tij I egoxeru noyenini ubareyiko axofapop!!

2012-10-16 @ 08:59:14
URL: http://www.ifanuqexe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback