Girls night out!

Ikväll ska jag och Mirabelle på julbord, utan Pontus. Stackarn jobbar 18-23 (och har jobbar 9-12) så det blir jag och Bella som åker med några andra istället. Ska bli riktigt trevligt och jag ska dessutom få träffa en alldeles färsk bebis som inte ens är en månad än! Hihi, man minns ju knappt hur de var då, hur konstigt det nu än låter. Jag blir hämtad om en timme så det kanske är dags att fundera på kläder till mig och lilla fröken. Jag får ju nervösa sammanbrott då Bella har klänning så trots att vi har en jättesöt röd sammetsklämnning så blir det nog jeans och någon body. Funderar på att ha en "kråsskjorta" till, som man egentligen har under klänningar. Kan ju kanske vara sött som den är med? Jag ska iaf ha klänning, en stickad grå "enklare" sak och stövlar. Blir nog bra!

Jaja, nu ska jag skrida till verket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback