Ledig helg - och Pontus är hemma! =)

Imorgon är jag ledig och Baby är hemma, en kombo lika fantastisk som fläktar och Carola. Eller, eh, ja det är nåt bra iaf! Vi ska gå på stan och fika och köpa present till Henke som fyller 25 år och till farmor som fyller 85. Den tidigare födelsedagen firas imorgonkväll hos födelsedagsbarnet och sambo Emelie och den senare firas även den imorgon, på restaurang Brandstation. Det blir alltså först middag och sen fest, kul kväll! För att fira farmor kommer även min faster och kusin + hennes barn upp till Sundsvall från Skåne. Ska bli trevligt att träffa dom, är inte så ofta vi ses om man säger så. 

Helgen kommer att bli super! Den har inletts strålande med skumbad med barnolja (är så torr att jag har små sår på kroppen), smågodis, Expressen Fredag och en pojkvän som lagar mat jag bestämt i skrivande stund. Det sista är iofs inte så ovanligt, inte då han är hemma iaf. Vi ska äta framför Let's Dance, haha. Lite white trashigt kanske men vi åt ofta framför TV:n i Jönköping och det finns en viss charm i det med. Det är tydligen filmmusik de ska dansa till  Let's Dance och massa av mina favoritfilmer finns med; Top Gun, Dirty Dancing (suprise, liksom), Grease och Pulp Fiction. Sen läste jag i den seriösa och folkbildande nyhetstidningen Expressen, att Tina Nordström ska dansa i lackbyxor och det kan nog bli fierce, som Tyra skulle sagt.


Det enda orosmolnet på himlen just nu är att min förkylning är tillbaka. Var stört förkyld för nån vecka sedan då jag gick på nässpray och alvedon i en vecka. Den gick dock över, men bara för att återvända som det nu tyvärr verkar. Är inte i behov av alvedon men är täppt som bara den och irriterad i halsen. Måste ju vara frisk till nästa helg då vi åker till Koh Chang! Jaja, hur som haver så ska det bli superskönt med två veckor semester i värmen.



Nio dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Pontus

Nu är det snart wok! Hämta soja och thai-chili! Och ja, ta gärna med en folköl till mig också! Puss! ;0)

2008-02-22 @ 19:24:59
Postat av: Marris

Penicillin Lina, penicillin...
Krya på dig i helgen.
/Marris

2008-02-22 @ 22:39:22
Postat av: Maria

Låter som en mysig kväll:)
Ja tänk, om en vecka har vi nog ordentlig resfeber, hihi! och alla ska vara friska och krya hoppas jag, även vi! Vi ses ikväll.

2008-02-23 @ 11:44:41
Postat av: josephine

Hoppas ni haft en MYS helg! Ha en underbar tid i värmen! Jag ÄR avundsjuk! :) Kram!

Postat av: Elin

Hej! Synd att ni inte har tid att träffas imorrn, men det är klart att ni måste förbereda er! Hoppas ni får en underbar semester, knäpp massa bilder och ha bildvisningskväll när ni kommer hem!! Trevlig Resa!

2008-02-29 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback