Mirabelles önskelista julen 08

Bodys i strl 74, enfärgade eller mönstrade (kanske strl 68 om de är stora)
Byxor i strl 74, mjuka med mudd i ben och midja (-II-)
Leksaker som bebisar gillar, typ Brios "my very first"-serie
Lära-gå-vagn för kommande eskapader OBS: inte gå-stol!
Solglasögon för den starka vårsolen i fjällvärlden
Kidz-hörselkåpor för After Skin
Hjälm att ha då hon ska åka i ryggsäcken i slalombacken, från ca 6 mån
Googles, finns det för så små?
Böcker, både sagor vi kan läsa för henne och pekböcker

Kommentarer
Postat av: Hanna

åh jag har inte haft mobilen framme och V hade gömt hemtelefonen... ska ut och gå med en vän som har kommit hem igen i morgon, men jag vill gärna träffa dig/er så vi kan väl höras mer i morgon kram kram

Postat av: Hanna

åh jag har inte haft mobilen framme och V hade gömt hemtelefonen... ska ut och gå med en vän som har kommit hem igen i morgon, men jag vill gärna träffa dig/er så vi kan väl höras mer i morgon kram kram

2008-11-02 @ 21:25:48
URL: http://www.enligthanna.blogspot.com
Postat av: Jennie

Ser ut som en bra lista! Böcker är alltid bra att få. Som det är nu här hemma läser vi varje dag för Wilma, ibland totalt ointresserad o vill bara bita i böckerna, ibland jättenyfiken o klappar å slår på boken!

Ha en bra dag!

2008-11-03 @ 09:03:15
URL: http://jennie77.blogg.se/
Postat av: Maria

Å vad glad jag blir att den julklapp vi köpte till M i N.Y finns med på listan ;)

2008-11-03 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback