Promenad

Idag blev det förmiddagspromenad som vanligt igen. Går ju så gott som varje dag men igår blev det ju inget. Några av ursäkterna var träningsvärk efter skidåkningen och att det var så kasst väder. Så idag fanns inget att skylla på då träningsvärken är borta och solen skiner!


Tre minuter senare sov Mirabelle gott hela promenaden.

 
 
Vår tomt! (Eller ja, vi hyr ju men ändå)



Tanken var att vi skulle åka till Röros och bada imorgon men vi fick ringa och avboka då det bara var tre familjer som kunde åka, blir lite väl dyrt per/pers. Men jag bokade iaf en ny tid den 10/12 så då hoppas jag att vi kommer iväg! Funderar på att ta med badkläder då vi åker hem över jul med. Antingen om vi hinner i Sundsvall (Matfors badhus) eller i Östersund i mellandagarna. Vore kul att komma iväg och bada hyfsat regelbundet med Bella, så kanske hon till och med kan skratta lite någongång och inte bara vara lugnet själv som sist, vilket man iofs inte ska klaga på då hon lika gärrna hade kunnat protesterat...Inget bad alltså imorgon men då blir det iaf Kyrkis som vanligt på onsdagar! Pontus är ledig så han följer också med, kul.

Pontus slutar 17 idag och tills dess ska jag beslutata om vi ska äta tjock- eller tunnpannkaka. Det senare är ju godare men det är ju så drygt att steka! Dessutom har vi bara lingonsylt och ingen grädde hemma, så det lutar kanske åt tjockpannkaka ändå. Tunga beslut man har att ta som mammaledig, eller hur? ;0)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det blev bara M som for till Sveg, vi alla sov så gott i morse. Men vi hade ju tagit ledigt åt Vincent så jag hade inge kunnat gått ändå. Det tog 10 minuter att fixa bilen=). Marcus var hemma till tolv. Tur vi slapp betala för det bara.

ses i morgon på kyrkis

Postat av: Hanna

Det blev bara M som for till Sveg, vi alla sov så gott i morse. Men vi hade ju tagit ledigt åt Vincent så jag hade inge kunnat gått ändå. Det tog 10 minuter att fixa bilen=). Marcus var hemma till tolv. Tur vi slapp betala för det bara.

ses i morgon på kyrkis

2008-11-18 @ 19:49:05
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com
Postat av: mille

Micke (du vet som gick MKV året under oss)och Daniel är med i Sydsvenskan. http://sydsvenskan.se/malmo/article390616/Jonkoping-raggar-Malmobor.html



Kram

2008-11-19 @ 13:28:24
URL: http://bokstavligentalat.blogspot.com
Postat av: johanna

Nej, brösten faller inte sönder men sköterskan på BVC babblar hela tiden om att jag inte ska lära Rut att somna vid bröstet...så jag har blivit lite stressad av det men nu har jag bestämt mig för att göra det som funkar (=tuttar! haha!).



Ps! Underbart fin bild på din sötnos!



2008-11-19 @ 17:54:55
URL: http://jo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback