Sömntutan

...sover fortrarande men snart måste jag väcka henne lite försiktigt så vi hinner äta och klä på oss innan Kyrkis börjar kl 10.00.
 
Det är sju minus ute och alldeles frostigt på träden. Solen skiner och fjälltopparna ligger vita. Ja, behöver jag säga att det är en god morgon?

Lite trixigt bara om jag ska klä mig för en ev promenad efter Kyrkis, men jag vill ju inte ha underställ på Kyrkis heller direkt. Haha, lyxproblem, I know! Ska försöka hitta på kläder som är bekväma och fina på Kyrkis men som ändå pallar en prommis efter. Eller så går jag helt enkelt hem och byter om och äter lunch innan jag prommar. Men det är ju bara ljust till typ 15 nu, men det hinner jag väl med. Vill inte sitta inne då det är som finast, vilket det ju egentligen är nu....Men det blir ju en kort prommis till Kyrkis iaf.

Nu vaknade hon nog, hörde ett klassiskt "minigris-läte". Jo, hon låter som en minigris på morgonen då hon håller på att vakna! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken mysig dag ni får!

Här är det också strålande sol och frost på gräsmattorna idag. Hade varit underbart med en promenad men nu måste man ju arbeta :/. Barnen får i alla fall leka ute i solen på dagis.

2008-11-12 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback