Kanske lite shopping i Östersund?

Har funderat ett tag på ett par jeans a la 70-tal, typ Jackie i "That 70's show" och om jag hittar ett par fina som inte är så dyra så slår jag till nu i helgen då vi ska till Ö-sund. De på bilden är från H&M och kostar 398 kr, hoppas de finns! Annars ska vi nog köpa lite kläder till Mirabelle med. Om hon saknar något? Inte direkt ;0)

Annars är McDonalds den stora grejen då vi är där. Har ju inte varit på Donken på säkert tre månader!
Snart mina? Snyggt med mina bruna boots inbillar jag mig...



En slagen hjälte :0) 

Kommentarer
Postat av: Mille

ja, det senaste året har jag faktiskt hittat en del jeans hos H&M. Innan hade de mysko passformer + att jag har rätt svårt att hitta välsittande byxor. Himla bra nu alltså, goa priser ju! =)



Du är härlig! Inte Mc Donalds på tre månader. Hiihhih. Minns inte ens när jag var där senast ... Hoppas hur som att er tur dit o t Ö-sund blir lyckad! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback