Ny vecka!

Den här veckan inledde jag och Mirabelle med sovmorgon, jag har nyss klivit upp och hon sover fortfarande. Men hon åt ju vid 06.30 och 9.00 så hon har varit vaken men beslutade sig för att vila en stund till. Jag måste ha sovit väldigt djupt inatt för det var Pontus som väckte mig 06.30 och sa att "du, jag tror nog Bella vill äta nu". Haha, då hade stackarn "låtit" (ja, hon skriker aldrig på morgonkvisten då hon vill ha mat) ett tag men jag hade inte märkt något alls! Tror jag har sovit superdjupt som sagt, säkert för att Pontus var hemma i sängen igen motför natten innan då han ju sov borta. Skönt!

Så, måndag igen alltså. Herregud, var tar veckorna vägen? Nu på fredag kommer då äntligen kusinligan med sina föräldrar, mina bröder med sambos. Längtar! Det kommer att bli en ljudnivå utan dess like, inte för att de är några besvärliga ungar utan för att de är ett gäng glada och framför allt pratglada tjejer! =) Men det får bli hur stimmigt och stökigt det vill - jag längtar jättemycket!

  
Isa, Tuva och Nora

Gårdagskvällen var jättemysig med sen god middag (wraps med köttfärs och wok) och cheesecake till dessert. Sen "I Robot" och så det bästa - mysprat i sängen då Mirabelle låg i sin egen säng och filosoferade innan hon så snällt somnade själv.

Nej, nu ska vi sätta fart här! Promenad och läsning av DN Söndag (får den på måndagar) står på schemat.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi längtar också, det ska bli jätteroligt!

Vi åker på fredag så tidigt som möjligt, förhoppningsvis kommer vi iväg redan vid 15 om det inte blir tokmycket jobb på verkstan. Jag är ledig med barnen både torsdag och fredag denna vecka då dagis har planeringsdagar. då kan jag packa och förbereda allt så är det bara att åka sen.



Tuva längtar tills vi ska åka till er, vi pratade om det igårkväll och hon sa "jippi fjällen! vilka tycker du är bäst mamma? jag tycker Lina och Pontus!" Haha. Sen när de gått och lagt sig låg Tuva och Nora och ropade till varandra, Nora ville inte sova men då sa Tuva "Nora, nu måste du sova så att du orkar åka till fjällen".

2008-10-13 @ 12:59:20
Postat av: Susanne

Tjena!



Va kul att det blir fulla stugan till helgen, härligt med syskonträff! får väl se om jag och syrran kan få till en helg och komma och våldgästa, skulle vara jättekul. Ni får ha de så bra! hälsningar från Susanne m flock

2008-10-13 @ 15:53:51
Postat av: Lina

Susanne: Ja, ni behöver inte våldsgästa, jag lovar att ni är välkomna! Jag har pratat med mamma om att jag vill att ni ska komma, men du vet det ska ju stämma allt också...tidigt fredag och så, du vet =) Sen så ska jag väl säga också att även vi har en del helger inbokade. Men det ska väl gå att få till, om inte före så iaf efter jul!

Välkomna är ni!

2008-10-13 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback