1:a natten ensamma

Det gick jättebra att sova ensam med Bella inatt. Pontus har ju jobbat (kommer hem om två timmar, jippie!) så det var alltså första natten ensamma. Som jag trodde så sov jag inte lika djupt men vaknade ändå hyfsat utvilad, skönt.

Idag har vi gått på promenad med Hanna och Tristan i det soooliga vädret. Och sen, trots det fina vädret, gick jag in och såg på film! I och med min uppfostran, det vill säga att alltid vara ute, så skäms jag nästan men det var väldigt skönt. Vi hade ju varit ute och filmen var riktigt bra och gripande - Fjorton suger, rekommenderas.

Nu väntar jag mest på att Baby ska komma hem. Då blir det spaghetti och köttfärssås...Eller nu då jag sitter här känner jag att taco vore gott. Men att gå till Ica nu, verkar jobbigt. Om inte Pontus fixar det på vägen förstås....Nä, spaghetti blir det, inget fel på det! =)

Nu är det bara fyra dagar tills mamma och pappa kommer! De kommer redan på torsdagkväll efter jobbet så då blir det lite mys och umgänge. Mamma skulle göra en paj som vi ska äta då, mumma! Sen så är det ju sån jäkla otur att Pontus har fortbildningsdagar i helgen men vi får se hur långa dagar han har. Vi ska iaf till Röros på fredagen, med eller utan Pontus, och sen på fredagkväll ska vi äta på Fjällhotellet. På lördag ska vi "på byn" och sen mysa hemma. Längtar!


Mirabelle i mysplysch-dress. Både den och det fina täcket tackar vi Sara och Bia för!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men ååh hur söt får man vara!! Kläder precis i min smak! :) Jag har också varit inne nästan hela dagen och skäms lite.. F är i Genéve och jag unnade mig soffläge för att ladda inför veckans prövningar! Hälsa de dina! Kram

Postat av: sara

å vad fin hon är i dressen!!!sötnos!

2008-09-21 @ 17:46:13
Postat av: Jeanette

Vad bra att det gick fint att sova själva!



Jag gillar också rosa och brunt tillsammans. Har faktiskt precis varit och köpt rosa panellängder men jag måste sy upp dem innan de kan hängas, bild kommer!



Jag är som dig när det gäller att vara ute och samvetet. men jag har blivit bättre påa tt inte bry mig så mkt om väder och vind utan jag är inne/ute oavsett väder - man ska göra det man känner för. Men det är ju faktiskt underbart att vara ute i bra väder! Vi har en underbar kväll här just nu men vi ska lägga oss i siffan och se film - Varg, hoppas den är bra.



Ha en bra kväll och vecka! kram

2008-09-21 @ 17:53:08
Postat av: Jeanette

Fråga mig inte vad "siffan" är. Soffan ska det naturligtvis stå =).

2008-09-21 @ 17:54:06
Postat av: Alex

Men gud vilken sötnos!!!

2008-09-22 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback