Just another day in paradise

Idag har Pontus jobbat så vi tre brudar har varit på byn hela dagen idag. Åt lunch och fikade (på samma ställe) i över tre timmar, skönt! Mirabelle var såklart supernöjd, annars hade vi inte suttit så länge.


Vicky på Villan som är ett supermysigt café med jättegod mat!
Då jag sa till tjejen som jobbar där att jag inte riktigt gillade latte men ändå inte ville ha espresso bara så gjorde hon en "50/50", alltså lika delar skummad mjölk och espresso, kanongott!


Färsk pasta med ren, yummie!


Bella testar de fina vantarna, fungerar även som boxarhandskar! "Please, no more pictures"

'
Fina Victoria i fina Funäs.


Nu är hösten verkligen här, härligt så här fina dagar!

Nu håller vi på att göra hemmagjorda piroger, och trots att jag lovade Pontus att jag skulle göra mat så har han redan börjat....Måste sluta blogga och börja knåda! =)

Kommentarer
Postat av: Mille

Oj, hösten har verkligen kommit hos er! Ni ligger nog cirka två veckor före oss här nere. Visst är det härligt med alla fina färger. =) Ha de fint!

Postat av: Elleonora

Anki hälsar att hon gärna skulle kunna tänka sig att du skickar lite idéer till henne från "Villan". =) Alltid roligt med nytt...



Superfina färger det blir nu på hösten, Jag älskar verkligen hösten!



Sköt om er... så hoppas jag att vi syns snart.

Kraaaam!

2008-09-17 @ 08:01:29
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback