Ordning i oredan

Ska försöka ge mig på Mirabelles garderob nu. Hon är mitt emellan strl 56 och 62 nu (59 cm lång är hon, stora damen!) Alltså kan jag ju ta bort precis allt i strl 50, som tur var inte är mycket alls. Dessutom är 99 % av de kläderna lånade av kusinerna. Men vissa 56-bodies har hon ockå växt ut, de drar neråt och blir väldigt urringade. Inte skönt och inte snyggt. Däremot kan hon ha alla byxor i strl 56, de sitter fortfarande väldigt bra.

Så, ut med alla 50, vissa 56 och in med vissa 62. Andra 62 är tokstora, så en ny rensning sker väl om någon vecka =)

Passar på nu då Bella sover i vår säng. Vi hade en mysig morgon bara hon och jag efter Pontus ju åkte till jobbet stax innan nio. Hon åt och sen låg vi och myste "under" täcket båda två. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback