Vi tar det lungt

Klockan närmar sig 11 och Mirabelle har fortfarande pyjamas och jag har mysbrallor och munkjacka, har inte duschat eller ens borstat tänderna. Men vet ni, det är väldigt skönt! =) Jag har inget planerat alls idag så vi tar dagen som den kommer! Pontus jobbar 9-17 så dagen kommer gå fort tror jag.. En promenad blir det nog så smånigom och så ska jag läsa DN söndag som vi får på måndagar då det inte är någon tidningsutdelning här på söndagarna. Men annars så är dagen helt öppen.

I gårkväll fick inte Mirabelle någon ersättning då hon verkade nöjd "med mig" och hon hade ammat precis innan vi skulle lägga oss vid 23. Det märktes dock inatt att hon inte fått ersättning då hon först åt vid 02 och sen igen 06. Då hon får ersättning nöjer hon sig med mat en gång kring 03-06 och sen äter hon igen först framåt 08-09. Men det spelar ju ingen roll, hon sov ju iaf fint mellan målen så då får man ju vara nöjd! Dessutom så tog vi en liten lur i soffan nu cirka en halvtimme, supermysigt. Men nu tror jag minsann hon börjar vakna till....

Kanske bloggar mer senare!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback