Hoppas!

Fick nyss veta att mina båda bröder med familjer troligen kommer och hälsar på oss under hösten, jippie! Den äldre av dom har tidigare sagt att han inte skulle komma förrän vi kunde bjuda på vårsol men det var tydligen ett storebrorskämt som inte riktigt gick fram då jag faktiskt trodde han menade det, haha.

De var ju här i fjol med och vi hade superkul. Då var ju Mirabelle bara någon månad och sov mest hela tiden så den här gången har nog kusinerna lite mer utbyte av varandra, kul! Alltså, de har ju såklart träffat varandra sedan dess, nu i sommar, men det känns som om Mirabelle lär sig saker varje dag så om någon månad till kan hon nog verkligen interagera med sina kära kusiner! Ibland blir jag så avundsjuk på dom som har varandra så nära men det var ju jag som flyttade så... Men någon dag kanske vi bor närmre varandra igen!


 
2008:s höstbesök!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, vi pratade faktiskt om det igår, att det vore jättekul att åka upp till er i september eller början av oktober. Ni får kolla era scheman, så får vi passa in med Marcus jourschema om vi ska få till någon helg! Barnen (och vi såklart) skulle tycka det var jättekul, de längtar efter att få bo i husvagnen:)

2009-08-24 @ 08:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback