Kalas och annat skoj

Har varit väldigt dåligt med aktivitet här på bloggen ett tag nu men vi har haft gäster här sedan i torsdags så vi har haft fullt upp med massa skoj hela tiden! Sen har vi ju jobbat lite med =) Ska försöka summera lite av vad som hänt via bilder iaf, enjoy!


 
Världens finaste 1-åring älskar att dra sin vagn, även om lär-gå-vagnen är ännu lite roligare. Det tar 16 min att gå vår gata som kanske är 200 m lång? Trehjulingen har min pappa renoverat, men det dröjer nog ett tag innan det används som den ska =)

 
Djupdalsvallens våffelstuga. Bella tog dog det säkra före det osäkra och grundade med en rejäl lunch. Morfar matar.


 
 
Lagom till min födelsedag kom då sommaren tillfälligt igen! Så underbart då jag älskar att bada, eller nej, det gör jag egentligen absolut inte, men jag älskar då det är så varmt att man kan bada. Men hur som helst så gjorde vi iaf det, hela familjen! Så mysigt!


På kvällen då jag fyllde år var vi ut och åt på Veras med delar ur min släkt. Var på Veras och även om maten var sådär så hade vi en toppenkväll!




1-årskalaset var fullt med mat, fika och paket. Tack alla!



Pappa och Pontus var och fiskade en kväll, natt och morgon. Ingen fisk men en fin naturupplevelse även om hösten skvallrade om sin ankomst...

Bella-Bus-Bebis i fina mössan hon fått av Hanna och Marcus!


 


Kommentarer
Postat av: Maria

Å vilka fina sommar- och kalasbilder!

2009-08-13 @ 10:03:39
Postat av: Jeanette

Ja verkligen fina bilder, som vanligt. Bella är ju så otroligt söt!



Vet inte om jag skrivit grattis till någon av er (?) så GRATTIS till er båda i efterskott :-).



Kram!

2009-08-13 @ 15:42:14
Postat av: Elin & Odin

Ni verkar haft en härlig sommar so far.

Grattis i efterskott till Bella 1 år (redan?!!).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback