Mirabelle jobbar =)

Igår pysslade jag och Pontus med diverse saker som krävde dator och lite koncentration. Självklart turades vi om att ta Mirabelle men hon var faktiskt väldigt delaktig ett tag då hon satt på kortändan vid bordet i sin barnstol och höll koll på oss, haha. Bland annat uppdaterade jag mitt CV och så där. Har en mapp på datorn som heter "Linas liv efter mammaledigheten". Det är mixade känslor! Men som jag sa till Pontus igår, jag hoppas verkligen att vi får som vi vill, att han kan vara pappaledig mellan augusti-jan. Skulle kännas så bra att först "lämna" henne till någon som ju är jag, fast pappa, haha, ja ni förstår, innan vi ska skola in henne på dagis i jan 2010. Hade känts jobbigt att varit med henne varje dag och sedan lämna henne till "främlingar" på dagis på direkten. Men vi får se, allt ska ju klaffa för att vi ska få som vi vill.



  
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

nämen,se där. Nu sitter hon ju jätte bra i sin barnstol. Stora bella. Tänk så fort de växer.



Lycka till med jobsök. Det är bara att ge sig ut i djungeln.Det är snårigt men rätt som det är så hittar man rätt ;).

Postat av: Hanna

Ja fasiken grabben är ju 6 månader. Ja snart är det slut på den låånga mammaledigheten konstigt har nog inte fattat det än 1 år till sedan så är det ingen återvändo snyft. Vi kanske ses på kyrkis tycker det är så tråkigt där nu för tiden hoppas det händer något fika kan jag göra hemma haha.

2009-01-20 @ 22:27:23
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com
Postat av: Chris

oh-la-la working woman =)

det ska börjas i tid!

Hoppas du låter henne kolla på Sex&The City ockå Lina!



kram//Chris

Postat av: Farmor

Hjälp, klickade på bilderna på Bella idag och fick en gråtchock igen. Det är ju en riktig unge, en liten människa som tittar på mig, ingen bebis! Jag längtar efter henne så det gör ont, haha. Hon har världens vackraste ögon.

2009-01-21 @ 20:41:16
Postat av: Sara

Hej hopp,



Vilken fin stol Bella har, va är det för nån?



Lycka till med jobbsökandet, får erkänna att jag fortfarande är in denial - måste nog skaffa mig en folder jag me, som inspiration : )



Sara x

2009-01-21 @ 23:33:19
URL: http://swedishmumuk.blogspot.com/
Postat av: Erica

jag vet inte om jag skrivit det förut, men oavsett så tåls det ju att upprepas, vilken fin familj ni verkar vara! Det liksom lyser om er alla tre! Supersöt liten bella och ni verkar vara underbara föräldrar!

Kram/E

2009-01-22 @ 00:07:17
URL: http://myrichielife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback