Önskelista

Material girl
Kort, tajt, glansig jacka för inomhusbruk
Helvita höga Nike (japp, 4:e paret i samma modell!)
Nya glasögon, se gammalt inlägg
Tajta stuprörsjeans
Sköna och snygga t-shirts
Halvstora koftor i cardiganmodell (Hm, då kanske det ÄR en cardigan och inte kofta?)
Massa kläder jag inte vet jag vill ha förrän jag ser dem
Fyrhjulsdriven miljöbil (jag vet, vem försöker jag lura?)

Food on the table girl
Ett jobb

World peace girl
Fortsatt hälsa för familjen
Bättre miljötänk stort och smått (Kanon att jag då vill ha massa nyproducerade saker, haha...)
Världsfred, såklart

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbar Pontus i helgen?

Postat av: Elleonora

Jaha... så du kommer inte tillbaka?

2009-01-15 @ 08:58:52
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Ellenora

Ja jag tror nog att du ska ringa Anki före innan du ringer Stefan. Så hon är lite förberedd.

2009-01-15 @ 10:34:55
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback