Paus, please

Det känns som om lilla familjen har varit upp i och bland folk i många dagar nu och jag känner mig faktiskt lite trött. Missförstå mig inte, jag älskar det faktum att vi lärt känna så många härliga människor här och att det finns saker att göra, men imorgon så har jag bestämt att det bara ska vara jag och Mirabelle hela dagen och kvällen (Pontus jobbar helg och kommer hem imorgon senast 22), och det känns så skönt! Vi ska promonera, gosa, sova ihop, busa, äta....Bara sånt en bebis måste ha och blir glad av, helt enkelt. Med risk för att låta ego så kan jag faktiskt tycka att det är roligt med sådanna dagar då inte ens Pontus är med. Vår lilla familj är underbar men ibland är det gosigt att få rå om Bella helt själv. Så imorgon blir det så. Hoppas bara hon är (som oftast) på bra humör. Annars tar jag tillbaka allt och hävdar motsatsen!


Jag och liten Mirabelle, två veckor gammal.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Ytterligare en anledning till varför jag också vill vara fledig! ;0)



Kärlek till mina babies!

2009-01-31 @ 21:36:14
Postat av: Lina

Ja baby, vi ska fixa det! Ska fila cv:et och dra ut på jakt!

2009-01-31 @ 21:52:33
Postat av: Pontus

Yes! You go girl! ;0)

2009-01-31 @ 23:11:46
Postat av: johanna

Men neeej, inte ha dåligt samavete, är ju inte ditt fel att Rutan reagerade så hemskt på gröten! men jag ska nog börja ge henne "hemmagjord" gröt istället...om jag ens vågar det. Läskigt när ens fina lilla bebis blir sådär prickig!



Väldigt fin bild på dig & Bella, vilka ögon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback