Sova tre timmar på e.m, bra eller inte?

Vid 13.30 var jag trött (sov nog lite dåligt inatt då jag var ensam) och även Bella gnuggade sig lite i ögonen så jag bar in henne i sovrummet och så la vi oss under samma täckte båda två i stora sängen. Vi somnade nog ganska fort och jag vakanade efter drygt en timme. Bella sov ju  så jag lät henne ligga kvar. Nu är det bara det är hon sover fortfarande. Vad betyder det tro? En glad och nöjd bebis hela kvällen men som ändå somnar senast 23 eller kommer hon stöka på halva natten? Ska bli spännande! Kan nog vara ganska bra att hon sov länge ändå, med tanke på att vi måste hämta Pontus på jobbet och det kan bli så sent som 22...

Nu tror jag hon är vaken! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kyrkis men börjar det redan denna vecka? Vi skippar det framöver. Längtar efter en mysik lunch med er nu. Bara vi blir friska

Postat av: Hanna

Kyrkis men börjar det redan denna vecka? Vi skippar det framöver. Längtar efter en mysik lunch med er nu. Bara vi blir friska

2009-01-12 @ 22:07:34
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback