Ensam hemma

Nyss åkte Pontus och Mirabelle och jag ska alltså vara utan dem fram till torsdag förmiddag. De ska till Mirabelles farmor och farfar i Östersund och jag ska jobba. Men på torsdagmorgon åker jag bussen till Östersund och därifrån åker vi tillsammans till Sundsvall, eller Åstön närmare bestämt där mamma och pappa har hyrt en stuga. Längtar!

Tror det blir ganska skönt att få vara ensam några dagar. Att bara slänga sig i soffan, eller ja först i duschen, då jag kommer hem och sen bara softa utan att trösta, leka, klä på, plocka etc. Men jag kommer såklart att sakna dom, men det är bra att de åkte nu då jag ändå ska jobba varje dag. Ska bli så kul att sen få vara ledig fyra dagar på raken (!) och få umgås med Mirabelle hela dygnet, och inte bara före 10 och efter 19, som det är då jag jobbar. Ska bli så kul att få vara med mamma och pappa med, och om jag känner min familj rätt så kommer förmodligen Marcus och Bia med familjer att dyka upp med. Kul!

Nu ska jag njuta av ensamheten. Har öppnat en folköl och ska titta på Walk the Line. Lyxigt värre!

Kommentarer
Postat av: Maria

Såklart kommer vi! Ska bli kul att ses, kanske smida lite bröllopsplaner;) Hoppas det går bra att vara ensam några dagar nu. Vi ska dra ut på husvagnssemester nu igen, det blir Furuvik. Nästa sommar måste ni också följa med dit! Vi ses!

2009-07-19 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback